豪呀!


那個阿婆屋企,不如說是五星級酒店……


雖然要早一點出門口,但有超時補水仲俾埋錢你打的去,何樂而不為?醫生都說:「又難得佢個仔俾得起錢你朝朝上去,橫掂你唔多case咪做囉……」個阿婆又乖,有咩俾佢佢全部做齊,全屋仲幾個工人睇住,再襯埋個五星級酒店式豪宅,這根本是一個老人院/豪宅廣告!!


今日做的東西算有價值。首先我已經率先示範了扭14歲的torticollis,即是先天歪頸。如先先前在我弟弟做的實習得來的經驗,感覺和手拿著一個15磅保齡球試圖搓圓按扁差不多。再者,病人是位肥仔,重量實在比我19歲弟弟的頭還要重。看來我要好好保護自己的手腕,保住飯碗。


一朝做5個症,原來都不算得是甚麼難事。我反而想自己overload一下


不過對自己的同學/ 同行有點失望了。其實早就應該失望,不過再加上今天發現同學連針灸認可資格都懶得去找方法報名,要我連續打數篇電郵去講同一件事的時侯,我亦開始覺得:物理治療這一行仍然是給行內人自己玩死自己,與人無尤。


anyway,我的針灸認可資格已經到手,但想找我下針就……

