打完哂竟然俾xanga話我冇login,我xxxxx~


今日有新玩具玩!好耐之前訂的goniometer卒之送黎,如果佢係我走左之後先送黎,就真係搵黎搞……為甚麼還要一個goniometer?因為我還覺得這是一樣搵食工具,總要個好一點的,最重要是有JAMAR字樣,嘻嘻!


講真,都幾貴,唔明一個量角器都可以賣咁貴,入面鑲白金就話~


忽然間好想搵返d好耐冇搵過的人影畢業相,同埋放哂咁多個星期六下午,影飽佢!不過唔知得唔得呢?


———————————————————————-
(補飛)


早兩天約了一位師兄撐檯腳。說真的我已經很久沒有遇過一個這麼熱血的人,看到半製成品的一刻真的有點想向前衝的衝動,但,我還需要點考慮的時間。

