A級程咬金!!!

當我開始籌備台灣和新加坡之旅之際,又有一間香港機構向我招手,還要兩日內進行了兩場面試。成功率?我不知道。嘗試過感覺良好的面試也可以泡湯我以後不再作任何預測。

我打趣說,我不做治療師的話可以當導遊,因為這幾個月我因為找工作,版圖北至粉嶺、南至大坑、東至藍田/柴灣、西至上環,還有甚麼跑馬地�而所處位置亦
愈搞愈有趣。平常的物理治療部已經不是指定地方。醫院、院舍中、會議室、跑馬地有印巴藉護衛守著的唐樓、佛寺、甚至今日黃大仙祠秘密基地都有我的腳毛,厲
害吧!

但怎也好,新加坡之行已經變成媽媽逃離家園,拒絕繼續做desperate housewife的自由行之旅。OK,揹上履歷表,我要向前衝了。

ps: 怎麼Rain在台北演唱會香港會有團搞,但《歌劇魅影》就沒有?是否現在的旅遊豪客都不是商務客或一口氣遊十八個國家的背包族,而是一群不想燒飯衣服的desperate housewives?
————————————————————
被sikhon貼了

10+1+5遊戲玩法:
請列出十件最想做的事
+1:比人點名ge人士除了要回答別人問題, 還要在最後出多條問題
+5:到5個fd的xanga留言,告訴他們給點名了…

十件最想做的事 (排名不分先後)
1. 可以在香港以外的地方當治療師,取其長處,回饋香港
2. 養得起屋企,供埋細佬讀書
3. 承上題,做完上面項目之後我仲可以係一個小富婆,小小地就得
4. 做clinical educator,誤人子弟
5. 考返鋼琴有皇家八級
6. 去一次working holiday,浪跡天涯
7. 有一隻屬於自己的唱片
8.  再有心有力參與戲劇演出或製作
9. 榮神益人
10. 經歷一段可以回味一生的感情

eric問:愛兄弟,愛黃金定愛(男)女人?
甚麼都愛,愛是永不止息

Dicky問: 做過d咩係點做都做唔厭???
食朱古力,看報紙、check email和看weblog

肥莊問: 直至現在做過最後悔既事?
青春無悔

alvin問: 尼排成日做d咩呢?
忙找工作

step問: 鐘意一個人…你會唔會為佢改變架?
會,但這是一件自然不過的事,硬來反而沒有意思

彥問: 你現在快樂嗎?
4號仔係一個外在快樂,內裏沉鬱的人

caby問: 呢一刻你會諗起邊個?
這個他和那個他

芯問: 你覺得今年最受歡迎女歌手應該比邊個?
孫燕姿
孫燕姿孫燕姿孫燕姿孫燕姿孫燕姿孫燕姿孫燕姿孫燕姿孫燕姿!


藍藍問: 假如比你做一星期另一個人… 你會想做邊個呢??
李雲迪,因為現在想在鋼琴上颷歌,但心有餘而力不足

maggie asks: who is the one you wanna to see now?
當然是這個他和那個他

大比問: 有冇一段感情想重新o黎過? ?
無,因為從未開始過

嘉媛問:你發過最奇怪既夢係點樣?
當然是跟Michael Crawford共晉晚餐──我想這不大可能吧!

茄雲問︰你鍾意做男人定女人?
男人,做女人好煩。

吳英問: 你鍾意一個你愛佢多過佢愛你gei人, 定係佢愛你多過你愛佢gei人?
我覺得冇所謂

健烈夫問: 你有咩方法去消除唔想要既記憶?
無辦法,但4號仔喜歡沉醉於自己唔想要的記憶中。

Sigma 問︰你覺得自己o既『命運』係乜野?
神在每一個人身上的重要計劃

哥利問︰朋友對你黎講有咩意義?
朋友是用來利用的^_^

Carrie 問:對你來說,有甚麼東西是最重要的???
生命

有怡 問:你覺得自己的性格是怎樣呢?
表裏不一,外面浮誇,但裏面有嚴重抑鬱症傾向

James 問:直至這一刻,你認為你最大的成就是甚麼?
可以有咁多個歌唱比賽獎座係屋企


仙地問: 你信唔信真愛係永恆不變?
信,只有神的愛才是真愛,才永恆不變

阿姐問: 什麼是人生?
承上題「甚麼是命運」

Sik Hon問: 大家有無睇我個意識流 http://www.xanga.com/sikhon?
有看才知道被人tag呢�

但我不會fwd了,反正都該沒有人會繼續有心情看至這兒。

